Omröstning

pass

Pass
Pass

Författare Ämne: Den officiellt paranoida sex-tråden; bland mopeder och knullungar.  (läst 83451 gånger)

Utloggad emmaonfire

• Enchantment Boo Boo
  • Antal inlägg: 2341
    • Visa profil
SV: Den officiellt paranoida sex-tråden; bland mopeder och knullungar.
« Svar #950 skrivet: 04 jul, 2014, 16:12:15 16:12 »
:D

Utloggad Milu

• Antal inlägg: 7432
    • Visa profil
« Svar #951 skrivet: 04 jul, 2014, 20:41:38 20:41 »
Hahaha exakt vad jag tänkte... :) leviosaaaaa-Aaaaahhhhh!

Utloggad emmaonfire

• Enchantment Boo Boo
    • Visa profil
« Svar #952 skrivet: 05 jul, 2014, 12:37:05 12:37 »
Blir helt HP nostalgisk nu hahahaha!

Utloggad Roosevelt

• Antal inlägg: 1230
  • R.I.P Superplay
    • Visa profil
« Svar #953 skrivet: 05 maj, 2015, 16:07:02 16:07 »
NEKRO!!! Jag tänkte ha en sexvecka med tjejen och skulle vilja ha lite tips på vad man kan hitta på. Vi ska hitta på tre saker var men det känns lite klurigare för mig. Jag funderar dels på att göra kort där det står olika saker jag ska göra och så får hon allihop för att sedan ge mig när hon har lust. På korten har jag hitintills kommit på: Sex NU (funkar bara när du inte är hemma), 1h smekningar/massage, slicka mig längre än jag någonsin slickats förut, tre orgasmer på en dag och alla på olika sätt. Vad mer skullle man kunna ha med på sådana kort tycker ni?

Sedan funderar jag även på vad de två andra sakerna ska vara. Jag kan inte gärna dra på mig sexiga underkläder eller så som kille... funderar på att föreslå strippklubb som en sak (tänkte mig det om vi är utomlands)..hm ja..vad tror ni tjejer annars skulle uppskatta att få/göra/se osv?
« Senast ändrad: 05 maj, 2015, 16:09:40 16:09 av Roosevelt »

Utloggad Milu

• Visa profil
« Svar #954 skrivet: 05 maj, 2015, 21:07:34 21:07 »
Beror väl på vad hon tänder på... men ni verkar ju vara väldigt öppna så det antar jag att du redan vet :)

Utloggad emmaonfire

• Enchantment Boo Boo
    • Visa profil
« Svar #955 skrivet: 05 maj, 2015, 21:59:15 21:59 »
Känns svårt att ge förslag när man får intrycket att ni typ redan har gjort det mesta och lite därtill haha!

Utloggad Roosevelt

• R.I.P Superplay
    • Visa profil
« Svar #956 skrivet: 06 maj, 2015, 10:09:26 10:09 »
Ja alltså vi tänder väl båda en del på att vara fler inblandade, men det här tänkte vi göra bara vi och då kan det mesta vara kul! Det gör ingenting om vi redan gjort det, jag letar mest bara efter inspiration och roliga saker, kanske något annorlunda från hur man brukar göra det även om det egentligen är samma sak. Vad skulle ni tycka är kul?

Utloggad emmaonfire

• Enchantment Boo Boo
    • Visa profil
« Svar #957 skrivet: 06 maj, 2015, 11:18:47 11:18 »
Alltså jag är inte sådär askräsen, en hand runt halsen och lite mera hårdhänt i övrigt så är jag nöjd, så typ extra hårdhänt eller vad man ska säga hade väl gjort mig lite extra glad i en sån situation. Mitt ex vågade egentligen bara vara såpass hårdhänt om han var full, annars var det en massa frågande om det gick bra osv och det är bara en sån jävla mood killer :p men som sagt alltså, du känner ju din tjej och vet vad hon gillar, basera det på det? :)

Utloggad Milu

• Visa profil
« Svar #958 skrivet: 06 maj, 2015, 11:44:45 11:44 »
Jag kan inte skriva några förslag här... vem vet vem som läser haha. Men klart det finns en hel del roliga grejer :)

Utloggad Roosevelt

• R.I.P Superplay
    • Visa profil
« Svar #959 skrivet: 06 maj, 2015, 12:19:54 12:19 »
Haha sant Milu, man kanske har gjort bort sig helt nu alltså. :) Tack för tipset Emma! Som sagt jag ska försöka hitta på saker baserat på vad hon gillar, men inspiration och tips är aldrig fel. Ibland blir man ju så "set in your ways" att det är svårt att tänka outside the box och lite vill man ju överraska också liksom! :)