Författare Ämne: Vuze(Mac)  (läst 2603 gånger)

Utloggad Roosevelt

• Antal inlägg: 1230
  • R.I.P Superplay
    • Visa profil
Vuze(Mac)
« skrivet: 24 feb, 2010, 22:40:42 22:40 »
Jag har använt mig av Azureus väldigt länge nu och har generellt inte haft några större problem. För typ en månad sedan dock så blev det mongo. Jag kan sätta igång vuze och allting ser ut att fungera bra, men när jag försöker lägga till en torrent så beteer den sig som att det ska funka, men filen dyker bara aldrig upp i "downloads" listan.

Jag har försökt installera om, men det blir bara exakt samma sak. Är det någon som haft det här problemet och/eller kanske har någon koll på vad man skulle kunna göra?

Dynamite

• Gäst
SV: Vuze(Mac)
« Svar #1 skrivet: 24 feb, 2010, 22:58:26 22:58 »
Jag kan inte hjälpa dig med Vuze, men Transmission finns till Mac. Du kan prova det istället.
http://www.transmissionbt.com/

Utloggad Roosevelt

• Antal inlägg: 1230
  • R.I.P Superplay
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 24 feb, 2010, 23:12:30 23:12 »
Mja, jag satt precis och kollade på det faktiskt, tack för tipset. Ska se hur det fungerar, men om någon har koll på Vuze och vilket problem det kan vara uppskattar jag tips. Gillar Vuze och byter inte gärna om jag inte måste. :)

Utloggad PiktorPucci

• Antal inlägg: 5535
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 25 feb, 2010, 00:39:50 00:39 »
Transmission är skitbra, använder bara det. Vuze drar för mycket processorkraft.

Se bara till att ha rätt version, vet inte hur det är med de allra nyaste men jag har haft jätteproblem med allt som kom efter 1.22 fram till versionerna för typ ett halvår sen. Så min rekommendation är att fixa version 1.22.
En lista över alla versioner finns här.

Utloggad yakumo

• Henshin Master
  • Antal inlägg: 55
    • Visa profil
    • yakumo.se
« Svar #4 skrivet: 12 mar, 2010, 14:45:57 14:45 »
Elelr så kan man bara ladda hem utorrent för mac och leva lycklig resten av sitt liv =)
Nä men det beror lite på har man ex konto på en vis bitmetv så kan man inte köra nyaste utorrent för mac. Den är överlägsen den gammla som inte var direkt bra men funkade.