Författare Ämne: Guild Wars 2  (läst 6562 gånger)

Utloggad Gäst

• Rookie
  • Antal inlägg: 8706
  • +6183
    • Visa profil
SV: Guild Wars 2
« Svar #25 skrivet: 30 aug, 2012, 12:50:26 12:50 »
Är det så många här på forumet som kör? Då blir man ju nästan sugen att själv skaffa det. Skulle vara kul om så många som möjligt kunde samlas på samma server. Hörde att det erbjuds gratis server transfers under en begränsad tid. Vilka servers kör ni på?

Utloggad Erumaro

• Ljug-Eru
  • Antal inlägg: 2735
  • 4310 inlägg på Superplay.se
    • Visa profil
« Svar #26 skrivet: 30 aug, 2012, 12:52:32 12:52 »
Jag är på Far Shiverpeaks, typ den enda som är full :P En polares idé, vet inte hur bra den  var men gillar iaf att spela på en välpopulerad värld.

Jag har också hört något om att det ska komma sen när spelet varit ute ett litet tag och servrarna börjat stabilisera sig, att det då ska erbjudas gratis för att folk ska hamna där de vill typ. Vet dock inte mer exakt om det.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Utloggad Gäst

• Rookie
  • Antal inlägg: 8706
  • +6183
    • Visa profil
« Svar #27 skrivet: 30 aug, 2012, 12:55:16 12:55 »
Som jag förstod det erbjuds det gratis transfers just nu?

Utloggad Erumaro

• Ljug-Eru
  • Antal inlägg: 2735
  • 4310 inlägg på Superplay.se
    • Visa profil
« Svar #28 skrivet: 30 aug, 2012, 13:03:47 13:03 »
Inte vad jag har sett, men det är möjligt att det är jag som missat det ;O
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?

Utloggad Hartner_X

• Administratör
  • Antal inlägg: 5383
    • Visa profil
« Svar #29 skrivet: 30 aug, 2012, 16:52:50 16:52 »
Om man går på serverlistan och tar transfer så kan du byta hemvärld (permanent), det är gratis första veckan. Jag började på Far Shiverpeaks men byte till Rings of Fire p.g.a. att den just är full ofta och att Javas och gänget valde den (av samma anledning).
"Building the future and keeping the past alive is one and a same thing"

Utloggad Basara

• Wise Wolf
  • Antal inlägg: 3179
    • Visa profil
    • Deculture
« Svar #30 skrivet: 31 aug, 2012, 16:19:47 16:19 »
Lvl 12 Sylvari Necromancer på Gandara servern.

Helt ok spel. Litet tröttsamt att man måste upprepa så mycket för att klara av tasken och att så mycket av spelet är baserat på events som man utför för att få exp.

I alla fall i början. Har inte tagit mig utanför mitt startområde egentligen ännu. Eller rättare sagt, har tagit mig utanför startområdet, men av någon anledning vill jag spendera mer tid här med att fixa i ordning alla quests/tasks och allting sådant innan jag försöker dra vidare.

Utloggad Stereo

• Kelet
  • Deculture
  • Antal inlägg: 6903
  • 4703 + 479 inlägg på superplay.se
    • Visa profil
« Svar #31 skrivet: 31 aug, 2012, 16:29:52 16:29 »
spelade hela natten :o

har inte gjort nå story quest för jag drar bara runt och utforskar.

Utloggad Basara

• Wise Wolf
  • Antal inlägg: 3179
    • Visa profil
    • Deculture
« Svar #32 skrivet: 31 aug, 2012, 19:33:01 19:33 »
Det låter det Stereo, själv så orkade jag inte spela inatt. Var så himla trött så det var inte sant. Ska försöka få några timmars speltid inatt. Åtminstone fram till klockan 00.00.

Utloggad Stereo

• Kelet
  • Deculture
  • Antal inlägg: 6903
  • 4703 + 479 inlägg på superplay.se
    • Visa profil
« Svar #33 skrivet: 01 sep, 2012, 13:10:29 13:10 »
level 14 eller 15, börjar bli dags att bestämma sig för en fast värld (har flyttat runt lite med transfer) då gäst-systemet inte verkar bli färdigt på ett tag. funderar på att flytta till Far Shiverpeaks.

mina farhågor har till viss del besannats: det känns som att ettans livsviktiga fokus på att bygga, finslipa och använda en bra build har försvunnit lite grann. samtidigt finns dock en frihet och lekfullhet i byggandet och när man blivit införstådd med combo-attacker och klassernas egenheter visar det sig att man kan göra mer än man först trott, även om det inte riktigt kommer upp i ettans standard som var lika avancerad, variationsrik och fullproppad av mekaniker som t.ex. byggandet av en magic-kortlek. hoppas på att alltfler skills dyker upp med tiden och möjliggör ett likartat djupt system. har hört att de har en jäkla massa skills på lager som ska dyka upp i senare uppdateringar, eftersom att det skulle bli svårt att balansera spelet ordentligt om allt släpptes på samma gång.

spelet är dock awesome. gillar känslan av att jag kan utforska varje område till 100% innan jag fortsätter till nästa, vilket jag saknat i tidigare MMO:er. jag gillar, oftast, uppdragen, även om de kan bli lite 'grajndiga'. spelet känns mer som ett MMO än ettan på alla plan, på gott och ont. min ranger ser ut som en punkrockande anarkist med en metal-kyckling som kompanjon. bara det.
« Senast ändrad: 01 sep, 2012, 13:15:25 13:15 av Stereo »

Utloggad Hartner_X

• Administratör
  • Antal inlägg: 5383
    • Visa profil
« Svar #34 skrivet: 12 sep, 2012, 18:48:54 18:48 »
"Building the future and keeping the past alive is one and a same thing"

Utloggad Niggaz

• Text-Tv
  • Antal inlägg: 5754
    • Visa profil
« Svar #35 skrivet: 16 sep, 2012, 21:55:56 21:55 »
Att man får exp av att explora är det bästa som hänt sedan ever
Så är det i Xenoblade också, det är kul när det är så. :)
Signaturen visas längst ned i alla dina inlägg och dina privata meddelanden.
BBC-koder och smileys får användas (om du vill).