Författare Ämne: Problem med mitt Welcome Back-pack :(  (läst 1612 gånger)

Utloggad Martin

• Asspirate
  • Antal inlägg: 20
  • Tidigare mr_moogle
    • Visa profil
Problem med mitt Welcome Back-pack :(
« skrivet: 09 jun, 2011, 19:16:03 19:16 »
Tjenixen Splay, sorry att jag inte tittar förbi så ofta men jag har ett problem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Eller i alla fall upplysa mig lite.

Surfade in på Playstation Store igår och såg att welcome back paketet hade kommit upp. Yay tänkte jag och skulle på och ladda ner Wipeout. Det gick för man var tvungen att ha laddat ner den där andra klienten som jag inte kommer ihåg vad den heter, som gör att man fick dom gratis i alla fall. Fanns på samma sida i vilket fall. Okej då tänkte jag och skulle ladda ner den. Fick uppp ett felmeddelande som sa något i stil med "This service is not available to you at the moment." Och sedan avbröts alltihopa.

Nehäpp tänkte jag och blev lite snopen. Men i alla fall, nu till problemet. Efter det här försvann alternativet att välja spel helt frånn Welcome Back-menyn. Jag kunde ladda ner mitt PSN+ utan problem idag men dom andra spelen finns ingenstans att hitta. Om jag går in på Welcome back-menyn finns det bara en länk som leder till PSN+ storen.

Går det helt enkelt inte att ladda ner spelen än, eller har jag sumpat min chans genom en ödets nycker? Hade ju som den fattiglapp jag är ställt in mig på att få spela lite Wipeout och LBP :(

EDIT: Om jag har förklarat dåligt eller varit otydlig så hojta bara till så ska jag försöka förklara.

Utloggad greger

• Moderator
  • Antal inlägg: 5794
    • Visa profil
    • deviantART
SV: Problem med mitt Welcome Back-pack :(
« Svar #1 skrivet: 09 jun, 2011, 19:23:30 19:23 »
Jag drar fram ett citat från en annan tråd:

Du får gå in på Account Management, Transaction Management och välja Services List. Där hittar du grejerna. Jag letade också runt först, men så förklarade iZni hur det gick till.

Utloggad Martin

• Asspirate
  • Antal inlägg: 20
  • Tidigare mr_moogle
    • Visa profil
SV: Problem med mitt Welcome Back-pack :(
« Svar #2 skrivet: 09 jun, 2011, 19:39:07 19:39 »
Tackar vänligast.