Författare Ämne: Den officiella gnälltråden  (läst 809165 gånger)

Utloggad Graveworm

• Britt-Marie
  • Antal inlägg: 9582
    • Visa profil
    • Bloggen
SV: Den officiella gnälltråden
« Svar #13725 skrivet: 31 maj, 2018, 22:48:05 22:48 »
Det är så himla tragiskt att PostNord inte får allvarliga konsekvenser för sin inkompetens.

Utloggad Niggaz

• Text-Tv
  • Antal inlägg: 5752
    • Visa profil
« Svar #13726 skrivet: 01 jun, 2018, 07:08:45 07:08 »
Det är såhär det går när man inte har piskstraff.
Signaturen visas längst ned i alla dina inlägg och dina privata meddelanden.
BBC-koder och smileys får användas (om du vill).

Utloggad Milu

• Antal inlägg: 7458
    • Visa profil
« Svar #13727 skrivet: 01 jun, 2018, 12:29:10 12:29 »
Dom är helt jävla hjärndöda. Vi har dom på jobbet som leverantör av våra varor tyvärr, från centralen i Stockholm dit varupallarna kommer från Danmark.
Har så många sjuka historier därifrån men orkar inte ens dra dom. Fullkomligt jävla inkompetenta. Innan hade vi en annan budfirma, var ALDRIG nåt problem. Att det får fortgå?!

Utloggad Graveworm

• Britt-Marie
  • Antal inlägg: 9582
    • Visa profil
    • Bloggen
« Svar #13728 skrivet: 03 jun, 2018, 11:48:05 11:48 »
Dom är helt jävla hjärndöda. Vi har dom på jobbet som leverantör av våra varor tyvärr, från centralen i Stockholm dit varupallarna kommer från Danmark.
Har så många sjuka historier därifrån men orkar inte ens dra dom. Fullkomligt jävla inkompetenta. Innan hade vi en annan budfirma, var ALDRIG nåt problem. Att det får fortgå?!

Fyfan alltså. :/

Utloggad Niggaz

• Text-Tv
    • Visa profil
« Svar #13729 skrivet: 19 jun, 2018, 09:41:03 09:41 »
Jag blir så trött. Mitt paket från Japan verkar ha försvunnit in en annan dimension. Jag har varit i kontakt både med avsändaren (som i sin tur har varit i kontakt med sin lokala post och vår post), posten och tullen. Jag blir hänvisad runt hela tiden. Nu så har jag skrivit till posten igen så får vi se vad som händer. Jag är osäker på om jag kan få en ersättning från avsändaren om skiten har kommit fram till Sverige innan det försvann.

Åh, och i går så började ett element (nära dyr elektronik förstås) panikläcka när några elementgubbar var hos grannarna under och luftade elementen. Jäkla tur att man var hemma.

Edit: Cdon gillar numera att uppdatera med att saker är "på väg". Jo tack, jag vet det, men vart är paketet? o_0
« Senast ändrad: 19 jun, 2018, 09:44:42 09:44 av Niggaz »

Utloggad greger

• Moderator
  • Antal inlägg: 5804
    • Visa profil
    • deviantART
« Svar #13730 skrivet: 19 jun, 2018, 12:59:44 12:59 »
På tal om paket så köpte jag (äntligen) ett objektiv, som jag har suktat efter ett tag, på Tradera. När jag hämtade ut paketet igår så hade han skickat fel objektiv... Mitt objektiv hamnade hos nån i Ulricehamn istället.
Det löser ju sig, men seeegt.

Utloggad Rubberchicken

• Skogsturk
  • Antal inlägg: 14168
  • 5192 inlägg på Superplay.se
    • Visa profil
« Svar #13731 skrivet: 19 jun, 2018, 19:46:20 19:46 »
Herrejeflar... Vi borde döpa om tråden till "Var FAN är ditt paket?".

Snackade med säljaren precis efter att paketet potentiellt var på väg tillbaka och han sa att om det dyker upp hos honom så skickar han tillbaka till mig igen eller skickar helt ny utan extra kostnad. Nu har det gått mer än en vecka så förhoppningsvis så skickar han.

Utloggad Niggaz

• Text-Tv
    • Visa profil
« Svar #13732 skrivet: 06 jul, 2018, 07:44:12 07:44 »
Vad i h.. Mitt flera månader försenat paket har blivit uppdaterat. Först en gång där det står att paketet har anlänt (igen) och efteråt så är det uppdaterat (en timme efteråt) att "försändelsen returneras". Eller så kunde de ha skickat skiten till mig?

Jag får väl vänta lite till och se om jag blir kontaktad av avsändaren.